Nyt on aika siirtyä vanhanaikaisista ja hitaista prosesseista vaivattomaan ja sujuvaan sähköiseen vuorovaikutukseen. Signomin avulla hoidat sähköisen allekirjoittamisen sekä liiketoiminta- ja asiakasprosessien automatisoinnin ja digitalisoinnin.
Signom - monipuolisin sähköinen allekirjoituspalvelu
Signom auttaa liiketoiminta- ja asiakasprosessien automatisoinnissa ja digitalisoinnissa. Oli kyseessä sitten asiakkaan onboarding-prosessi tai dokumentin, kuten sopimuksen tai raportin, allekirjoitus - Signom tekee siitä sujuvaa ja vaivatonta.
Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.
Automatisoitu asiakkaan tietojen tarkistus KYC-prosessin mukaisesti tekee henkilöllisyyden varmentamisesta ja tiedonkeruusta osana allekirjoitusprosessia tehokasta ja sujuvaa.
Voit kokeilla Signomia 14 päivää maksutta!
Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!
3 syytä valita Signom
- Helppo ja nopea käyttöönotto
- Räätälöitävissä juuri yrityksesi tarpeisiin - tukee kaikenlaisia allekirjoitusprosesseja
- Hakee ja tarkistaa kriittiset tiedot täysin automaattisesti (KYC)
Haluatko kuulla lisää? Varaa aika esittelyyn.
Signom sujuvoittaa sähköisen allekirjoittamisen prosessia niin myynnissä, HR:ssä kuin muissakin yrityksen toiminnoissa. Katso videolta, kuinka Signom automatisoi esimerkiksi asiakkaan onboardingin tai uuden työntekijän sopimusprosessin, integroituu muihin järjestelmiin sekä mahdollistaa räätälöidyt raportit.
Automatisoitu asiakkaan tietojen tarkistus (KYC) osana allekirjoitusprosessia
Signom allekirjoituspalveluun on mahdollista liittää myös automatisoitu asiakkaan tietojen tarkistus, mikä tarjoaa tehokkaan, turvallisen ja helppokäyttöisen keinon kerätä rahanpesulain velvoittamat tunnistamistiedot asiakkaasta. Loppukäyttäjälle tietojen antaminen on vaivatonta ja asiakasyrityksen KYC-tiimille tietojen tarkastaminen ja seuraaminen helppoa ja nopeaa.
Henkilöllisyyden varmentaminen ja tiedonkeruu sujuvat huomattavasti nopeammin, kun Signom ohjaa ja opastaa asiakkaasi automaattisesti prosessin läpi.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian
Sujuvaa sähköistä asiointia digitaalisen allekirjoituksen avulla
Digitaaliset palvelut kuten sujuva sähköinen allekirjoitus ovat tänä päivänä hyvän asiakaskokemuksen edellytys.
Toimivat sähköiset palvelut säästävät aikaa, rahaa, luontoa ja asiakkuuksia, tarjoten yrityksille selkeän kilpailuedun. Monet palvelut, kuten yksittäisen sopimuksen sähköinen allekirjoittaminen pankkitunnuksilla, ovat jo arkipäivää ja mutkattomia toteuttaa. Isokokoiset ja moniosaiset dokumentit sekä monimutkaiset prosessit vaativat kuitenkin palvelulta enemmän.
Signom-allekirjoituspalvelu varmistaa, että niin yksinkertaiset kuin monimutkaisetkin allekirjoitusprosessit sujuvat helposti ja turvallisesti. Signomin avulla yritykset voivat tarjota asiakkailleen sujuvaa sähköistä asiointia turvallisen digitaalisen allekirjoituksen sekä liiketoiminta- ja asiakasprosessien automatisoinnin avulla.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian
Jo lukuisat suomalaisyritykset käyttävät Signom-allekirjoituspalvelua
-
“Melkein mikä tahansa vahvaa tunnistautumista ja sähköistä allekirjoitusta vaativa hoituu Signomin avulla. Olen ollut supertyytyväinen yhteistyöhön.”
Tia RytkönenAsiakkuus- ja yritysmyynti, St1 -
"Yhteistyö Signomin kanssa on vauhdittanut myyntiä ja auttanut rakentamaan uusia digitaalisia liiketoimintamalleja."
Lauri VaronenMyyntijohtaja, Toyota Finance Finland Oy -
"Olemme voineet luottaa Signomin nopeaan toimitukseen, tekniseen toimivuuteen ja kykyyn räätälöidä ratkaisuja juuri meille."
Mirka MäkinenTietojärjestelmien kehityspäällikkö, Kiinteistömaailma -
"KYC-palvelun tuomat ajalliset säästöt ovat merkittäviä: Se helpottaa konttorin arkea vapauttamalla aikaa tietojen täyttämistapaamisista muihin tehtäviin ja asiakkaalle se puolestaan tuo huomattavaa ajansäästöä ja vapautta, kun tuntemistiedot voi täyttää vaikka omalta kotisohvalta silloin kun parhaiten sopii.”
Yasmin VikiönkorpiDevelopment Manager (KYC), POP Pankki -ryhmä
Signom-allekirjoituspalvelu on
Laajasti integroitavissa
Signom integroituu kaikkiin tarvittaviin asiakkaan järjestelmiin, kuten HRM-järjestelmiin ja dokumentinhallintaan.
Täysin automaattinen
Kriittisten tietojen (valtuudet, nimenkirjoitusoikeudet, luottotiedot) automaattinen haku ja tarkistus, sekä tiedostojen arkistointi.
Tietoturvallinen
Signomin tietoturvan johtamisjärjestelmä on ISO27001-sertifioitu. Lisäksi palvelun vakioidut prosessit osaltaan varmistavat henkilötietojen, kuten henkilöllisyystodistuskuvien tai pankkitietojen, keräämisen virheettömyyden ja huolettomuuden.
Joustavasti skaalautuva
Palvelu skaalautuu asiakkaan tarpeiden ja kasvun mukaan, joten se on turvallinen investointi tulevaisuuteen.
Helposti räätälöitävä
Erilaisten yritysten prosessit ovat monesti ainutlaatuisia ja tällöin tarvitaan mukautumista niihin. Signomin käyttöliittymä, työnkulut, raportoinnit ja integraatiot voidaan helposti räätälöidä jokaisen asiakkaan tarpeisiin.
Kysy lisää Signomin hyödyistä
Jos haluat kuulla, miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä yhteydenottopyyntö.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian
Kysy lisää Signomin hyödyistä
Jos haluat kuulla, miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä alta yhteydenottopyyntö.
Signomin avulla
Monimutkaiset allekirjoitusprosessit sujuvaksi
Parannat asiakaskokemusta tarjoamalla sujuvaa sähköistä allekirjoittamista. Oli kyseessä sitten myyntisopimus, työsopimus, tilinpäätös tai mikä tahansa muu dokumentti, voidaan tarvittavat allekirjoitukset kerätä sääntöjen mukaisessa järjestyksessä roolien mukaisesti. Samalla voit käyttää automatisoidun prosessin myötä säästyneen ajan siihen, mikä tuottaa arvoa sekä sinulle että asiakkaallesi.
Vähemmän manuaalista työtä
Saat moniosaiset ja suuretkin asiakirjakokonaisuudet nopeasti allekirjoitettua ilman että tarvitsee lähettää sähköpostia edestakaisin tai varata fyysisiä palavereita. Tämän lisäksi prosessi sujuu tietoturvallisesti ja ilman virheitä.
Luotettava asiakkaan tunnistaminen (KYC) ja riskiarviointi
Täytä aukottomasti KYC ja AML-vaatimukset asiakkaiden onboarding-prosessissa. Signomin avulla varmistat henkilöllisyyden helposti ja vaivattomasti. Digitaalinen KYC-varmennus sekä automaattinen poliittisen vaikutusvallan (PEP) selvitys säästää sekä sinun että asiakkaasi aikaa. Lisäksi luot luottamusta mahdollistamalla henkilötietojen toimittamisen turvallisella tavalla.
Automaattinen asiakkaan onboarding eli asiakkuuden avaaminen
Signomin avulla nopeutat uusien asiakassuhteiden avaamiseen käytettyä aikaa ja hoidat prosessin säännösten mukaisesti. Palvelu suorittaa automaattiset tarkistukset ja mahdollisten lisätietojen pyytämisen turvallisesti ja sujuvasti.
Parempi asiakaskokemus ja pienemmät kustannukset
Manuaaliset vaiheet, monimutkaiset prosessit ja hämmentävä asiakaskokemus onboarding-vaiheessa saa monet asiakkaat lähtemään. Automatisoimalla asiakkaan onboarding-prosessin tarjoat samalla paremman asiakaskokemuksen, kun manuaaliset vaiheet kuten esimerkiksi lomakkeiden printtaamiset ja lähettämiset jäävät menneisyyteen.