Asiakkaamme
Autamme asiakkaitamme digitaalisen muutoksen johtamisessa ja digistrategian suunnittelussa, mutta emme tyydy käsien heilutteluun – viemme ideat toteutukseen ja tuemme jatkuvassa kehittämisessä. Asiakkaamme ovat suuria ja keskisuuria yhtiöitä, julkisen alan toimijoita sekä järjestöjä toimialaan katsomatta.
-
”Kunnianhimoinen transformaatiomme pitää sisällään samanaikaisesti toimintamallikehitystä ja tietojärjestelmien uudistamista, mikä asettaa kovat vaatimukset kumppaneillemme. twodayn kärkiosaaminen moderneissa Microsoft-pilven liiketoimintasovellusratkaisuissa vakuutti meidät."
Pekka SuomalainenCIO, Säästöpankkiryhmä -
"twoday's team is truly committed to working with us and has played a key role in solving our challenges. In addition, their extensive technical expertise in SAP/Snowflake platforms combined with strong business expertise has been extremely valuable to us."Minna WaldénManager, Information Management, SOK
-
“twodayn tiimin kanssa oli ilo työskennellä. Yhteistyö oli sujuvaa ja ydintiimin tekninen osaaminen oli erinomaista, minkä ansiosta hankkeemme saatiin onnistuneesti päätökseen.”
Saija KuivalainenTalletussuoja- ja hallintoyksikön päällikkö, Rahoitusvakausvirasto -
"Vuosia kestänyt kumppanuutemme on osoittanut twodayn tekijäporukalta tulevan hyviä ideoita ja yhteistyö on ollut mutkatonta."
Ari-Pekka ManninenKehittämispäällikkö, Väylävirasto -
"twoday on ollut tosi joustava ja hyvä kumppani. Ketterät työskentelytavat ja välitön yhteydenpito asiantuntijoiden kanssa ovat varmistaneet, että asiat etenevät ja aina on saanut apua."
Ville RötköVerkkopalvelusuunnittelija, ELY-keskus -
"Olen ollut supertyytyväinen yhteistyöhön ja heidän proaktiiviseen otteeseen. He tarjoavat ratkaisua silloinkin, kun haaste on hähmäinen."
Tia RytkönenAsiakkuus- ja yritysmyynti, St1
Väylävirasto kehittää rataverkkonsa hallintaa
Väylävirasto vastaa Suomen tieverkon, rautateiden ja vesiväylien kehittämisestä sekä kunnossapidosta. twoday on mukana kehittämässä Väyläviraston seuraavan sukupolven rautatieliiketoiminnan tietojärjestelmiä. Yhteistyö on osa Väyläviraston laajaa digitalisaation kokonaishanketta.
Tehokkaampia ja joustavampia laskentatyökaluja ISS Palveluille
ISS Palvelut on Suomen johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys sekä maamme kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja, joka työllistää tällä hetkellä miltei 12 000 ihmistä. Yritys tarjoaa kattavia ja korkealaatuisia palveluratkaisuja kiinteistöjen suunnittelusta niiden ylläpito-, siivous-, turva...
Ohjaustaverkossa.fi - Henkilökohtainen ohjaus auttaa elämässä eteenpäin
Ohjaustaverkossa.fi on työkalu verkko-ohjaukseen, eli henkilökohtaiseen ja tietoturvalliseen ohjaukseen yhden tai useamman asiantuntijan kanssa. Työkalu on kehitetty neuvonta- ja ohjaustyön tueksi ohjausalan ammattilaisille.
Tiedolla johtaminen Fastemsilla ampaisi uudelle tasolle TimeXtenderin vauhdittamana
Tehokas tiedolla johtaminen tarvitsee tuekseen tarkkaa ja luotettavaa dataa, joka on helposti saatavilla ja raportoitavissa eteenpäin. Tämä tiedetään metalli- ja terästeollisuudessa toimivalla automaatiotoimittaja Fastemsilla, jossa tiedolla johtaminen on olennainen osa yrityksen strategiaa. Tämän v...
Signom-allekirjoituspalvelu kiihdytti Kiinteistömaailman asuntokauppaa
Kiinteistömaailma on kauppojen määrissä mitattuna Suomen suurin kiinteistönvälitysketju, joka työllistää 600 asuntokaupan ammattilaista yli 100 asuntomyymälässä ympäri Suomea.
Pilvipohjaista raportointia Power BI:n ja Azure-tietovaraston avulla
Pääsy ajantasaiseen tietoon nopeasti ja helposti tuo huomattavia hyötyjä liiketoimintaan liittyvässä päätöksenteossa. Tämä on tiedostettu myös ammattikäyttöön suunnattuja viestintä- ja kuulonsuojausratkaisuja suunnittelevassa ja valmistavassa Savox Communicationsissa. Ratkaisuna tähän suunnittelimme...
Walkin liiketoiminnan suunnittelu ja ennustaminen kuntoon Anaplanin avulla
Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walkin haasteena oli datan ja suunnittelun pirstaloituneisuus hajalleen eri järjestelmiin. Siksi heidän oli vaikeaa kerätä ja hyödyntää dataa tehokkaasti suunnittelu- ja raportointiprosesseissa. Tätä haastetta lähdimme yhdessä ratkaisemaan liiketoiminnan suunni...
WhatsApp Assistant kohotti asiakastyytyväisyyden huippulukemiin
Asiakaspalvelun parantaminen, työntekijöiden ajankäytön optimointi ja työn suunnittelun helpottaminen olivat tavoitteina, kun ILP-Groupilla lähdettiin ottamaan käyttöön WhatsApp Assistantia. Palvelun myötä prosesseja saatiinkin suoraviivaistettua huomattavasti ja resursseja kohdennettua sinne missä ...
HUS yhtenäisti potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnan Ohjepankin avulla
HUS on Suomen suurin erikoissairaanhoidon toimija. 27 000 huippuammattilaista hoitaa vuosittain lähes 700 000 potilasta. Useiden vaativien sairauksien hoito ja tutkimus on valtakunnallisesti keskitetty HUSiin. Suuri potilasmäärä asettaa vaatimuksia myös potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnalle.
Tilaa uutiskirjeemme
Kiinnostavimmat asiakastarinat kootusti enintään kerran kuukaudessa.
Asiakkaitamme