Skip to content

Go On uudistaa työnvälitystä tekoälyn avulla

Go On

Henkilöstöpalveluita tarjoava yritysketju Go On päätti ottaa käyttöön tekoälysovellus twoday AI Agentin eri toiminnoissaan. Sovelluksen käyttöönoton taustalla oli tarve sujuvoittaa erilaisia prosesseja, kuten eri sidosryhmien välistä viestintää, sisäistä tiedonhakua ja markkinointia.

twoday-case-go-on
twoday

Go Onin tavoitteena on tarjota henkilöstölleen ja asiakkailleen entistä parempaa palvelua ja tehostaa sisäisiä toimintojaan.

Yksi syy AI Agentin käyttöönottoon on myös se, että Go Onilla halutaan pysyä vahvasti mukana kehityksen kovimmassa kärjessä ja olla edelläkävijänä hyödyntämässä uutta teknologiaa.

”Kun olemme muutaman askeleen edellä kilpailijoita tietyissä asioissa, niin pystymme tarjoamaan asiakkaille paljon laajemmin erilaisia ratkaisuja. Tietynlainen edelläkävijyys on meille tärkeä asia”, kertoo Go Onin markkinointipäällikkö Nina Argillander.

 

twoday AI Agentin avulla Go On pystyy automatisoimaan manuaalisia prosessejaan ja vapauttamaan henkilöstöään merkityksellisempiin tehtäviin. Lisäksi asiakaspalvelun automatisointi mahdollistaa nopeamman ja laadukkaamman palvelun työntekijöille, työnhakijoille, asiakkaille ja omalle henkilökunnalle.

AI Agent auttaa hakemaan tarvittavan tiedon nopeasti

Go Onilla ollaan erittäin tyytyväisiä AI Agentin tarjoamiin mahdollisuuksiin ja käyttöönoton edistymiseen. Palvelu auttaa heitä löytämään tarvittavan tiedon nopeasti ja helposti, mikä parantaa sisäistä tiedonkulkua ja tehostaa päätöksentekoa.

Go Onin työntekijöillä, työnhakijoilla ja asiakasyrityksillä on suuri tiedon tarve eri aiheisiin liittyen. Sen sijaan, että henkilöstön aika menee puhelimessa vastaillessa eri suunnista tuleviin kysymyksiin, halutaan kysymykset jatkossa ohjata AI Agentin avulla Whatsappiin. Näin henkilöstöltä vapautuu enemmän aikaa muuhun työhön. Samalla voidaan tarjota entistä parempaa palvelua, kun vastaukset kysymyksiin tulevat käden käänteessä AI Agentilta, eikä kysyjän tarvitse odotella, milloin joku ehtii perehtymään hänen asiaansa.

AI Agent mullistaa myös yrityksen sisäisen tiedonhaun ja rutiinitehtävät esimerkiksi palkanlaskennassa, kun erilaisten sisäisten tietopankkien sisältö opetetaan AI Agentille. Näin aikaa ei kulu tiedon etsimiseen, vaan tieto löytyy nopeasti ja on varmasti oikeaa ja ajan tasalla.

AI Agent aiotaan ottaa käyttöön myös markkinoinnin, HR:n ja tutkimusliiketoiminnan apuvälineenä, esimerkiksi kirjoittamaan työhakemuksia tai tutkimusliiketoiminnassa analysoimaan tuloksia ja koostamaan tutkimustietoa raporteiksi. Markkinoinnissa AI Agentin toivotaan tuovan apua sisällöntuottoon ja auttamaan henkilöstöä luovissa ratkaisuissa.

Go Onilla ollaan nyt testaamassa AI Agentia ja jo huomattu, että se pystyy vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin nopeasti ja tarkasti. Tämä tulee vähentämään asiakastyössä toimivan henkilöstön kuormitusta sekä helpottamaan myös sisäisten toimintojen tukemista. Go Onilla ollaan innoissaan siitä, että he voivat käyttää AI Agentia moniin eri tarkoituksiin ja että palvelu on helppo integroida heidän olemassa oleviin järjestelmiinsä.

Vahvaa yhteistyötä parhaan mahdollisen tekoälyratkaisun eteen

twoday valikoitui Go Onin ratkaisun toimittajaksi, koska meillä tarjottavista tekoälyratkaisuista puhuttiin ymmärrettävällä kielellä ja maanläheisesti.

”Se teki vaikutuksen, että vaikka puhutaan uudesta ja ihmeellisestä tekoälystä, niin puhutaan kansankielellä, joka on helppoa ymmärtää. Silloin on helpompi esittää kysymyksiä ja keskustella ratkaisusta sekä tehdä myös omia ehdotuksia”, Go Onin kehitysjohtaja Joni Lius kertoo ja jatkaa:

”On sovittu, että tehdään yhteistyötä twodayn kanssa ja että yhdessä kehitämme tätä ratkaisua paremmaksi. Uskon, että se on aitoa, että molemmat osapuolet tässä uskoo, että meistä tulee molemmista parempia sillä, että me teemme yhdessä asioita. Koen, et tässä aidosti mietitään myös koko ajan, että mitä me tarvitsemme ja mitä me olemme asioista mieltä, eikä vain tarjota valmista ratkaisua ota tai jätä -mentaliteetilla.”

 

Projekti on edennyt yllättävänkin ripeästi ja tuloksia odotetaan saatavan jo syksyn aikana, kun AI Agent saadaan Go Onin työntekijöiden hyötykäyttöön.

 

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla

POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.

Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää

THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.

Ulkoistettuun asiakas­palveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla

Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.