Skip to content

Blogi & uutiset: Koodin takana ja digitali­saation kärjessä

Lue uusimmat blogipostauksemme tästä.

Beyond “Hello World”: A look inside twoday’s summer internship

A new group of 13 interns wrapped up their summer internship with us at twoday in the Oslo office – ...

Happy developers can cause happy customers

Happy developers don’t just enjoy writing code – they enjoy how they write it. A good day at work of...

What career growth looks at twoday

Growth is one of those words you hear often – but it means something different to everyone. Sometime...

Mattias Lindberg, Domain Lead for Energy & Utilities

From Legacy to Future-Ready - A Nordic Energy Transformation

In the Nordic energy landscape undergoing decisive transformation, Mattias Lindberg leads as Industry Domain Lead for Energy & Utilities at twoday. His role revolves around helping energy players in the Nordic countries to modernize their digital ecosystems. We sat down with Mattias who shared h...

twoday <3 Salesforce

Salesforce-markkinoille saadaan uusi täyden palvelun kumppani, kun kolmen vuoden ajan osana twodayta toiminut twoday Biit siirtyy täysin twodayn alle. Muutos astuu voimaan toukokuun alussa.

Aliisa vaihtoi terveydenhoitoalan devaamiseen – eikä ole katunut päivääkään

Suuhygienistiksi valmistunut Aliisa ei ollut tyytyväinen työhönsä: Yksitoikkoinen työ, tiukat aikataulut ja huonot etenemismahdollisuudet eivät houkutelleet pysymään terveydenhoitoalalla ja hän kaipasi muutosta.

Microsoft myönsi meille arvostetun tunnustuksen asiakaspalvelu­ratkaisujen huippu­osaamisesta

Microsoft on myöntänyt organisaatiollemme Service Advanced Specialization tunnustuksen kärkiosaamisesta isojen organisaatioiden asiakaspalveluprosesseja tukevien Dynamics 365 -pohjaisten ratkaisujen käyttöönottamisessa.

Business Design: How to combine business goals with empathy through Human-Centered Change Management

Modern technologies allow us to transform services, processes and ways of working in revolutionary ways, but the human employees, clients and customers are still the ones whose hearts and minds must be won for the investments to pay off.