Skip to content

PRH uudistaa kanssamme tuotanto­järjestelmiään

Patentti- ja rekisterihallitus 

Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunnittelun, toteutuksen, testauksen ja sovellustuen sopimuskauden aikana.

Case asiakastarina patentti- ja rekisterihallitus

Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunnittelun, toteutuksen, testauksen ja sovellustuen sopimuskauden aikana.

”PRH on edelläkävijä palveluiden sähköistämisessä ja modernien teknologioiden hyödyntämisessä tietojärjestelmien kehityksessä. Nyt kilpailutettu kokonaisuus mahdollistaa ketterän ja tehokkaan mallin jatkaa palveluidemme digitalisointia suomalaisen yhteiskunnan käyttöön”, kommentoi tietohallintojohtaja Timo Junnonen Patentti- ja rekisterihallituksesta.

 

twodaylla on pitkä kokemus ketterästä kehityksestä, devops-toimintatavasta ja suurien tietojärjestelmäkokonaisuuksien hallinnasta.

"Sopimuksen myötä pystymme tarjoamaan osaamisemme laajasti PRH:n käyttöön ja olemaan sitä kautta edistämässä kansallisesti tärkeiden sähköisten palveluiden kehittymistä”, kommentoi twodayn Suomen toimitusjohtaja Petri Lillberg.

 

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

ISS säästää satoja tunteja työaikaa data-alustan ja asiakasraportoinnin modernisoinnilla

Suomen johtava toimitila- ja kiinteistöpalveluiden toimittaja ISS lähti twodayn avulla uudistamaan asiakasraportointiaan. ISS on tanskalainen pörssiyritys, jolla on 320 000 työntekijää ja yli 40 000 asiakasyritystä kolmessakymmenessä eri maassa.

Sujuvampaa ja nopeampaa monikanavaista asiakaspalvelua

Kiertokapula otti käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän, joka on jo lyhentänyt asiakaspalvelun vastausaikoja ja helpottaa asiakaspalvelijoiden työtä.

Tekoäly sujuvoittaa sosiaali- ja terveyspalveluja Päijät-Hämeen hyvinvointialueella

Päijät-Hämeen hyvinvointialue on ottanut merkittävän askeleen ja ottanut tekoälyn käyttöön asiakaspalvelussaan – uusi, laajaa kielimallia hyödyntävä ratkaisu parantaa palveluiden saavutettavuutta ja helpottaa ammattilaisten työkuormaa. Samalla se toimii esimerkkinä siitä, minkälaisia mahdollisuuksia...