Skip to content

Kuopion kaupungille uudistetut verkkosivut

Kuopion kaupunki

twoday toimitti Kuopion kaupungille uudistetut verkkosivut. Toimitus tehtiin yhdessä Istekin kanssa, joka kilpailutti sivustouudistuksen yhteydessä kumppanin verkkopalveluhankkeiden toimittamiseen asiakkailleen.

case-asiakastarina-kuopion-kaupunki-otsikkokuva-header

Verkkosivujen portaaliratkaisuksi valittiin Liferay-julkaisujärjestelmä, joka on markkinoiden johtava avoimen lähdekoodin lisenssimaksuton portaali. WWW-sivujen uudistaminen on osa Kuopion kaupungin pitkän tähtäimen digitalisaatiohanketta, jolla mahdollistetaan digitalisaatiota tukeva sähköisen asioinnin kehittäminen. Kuopion kaupunki onkin linjannut sähköisten asiointipalvelujen käyttöönoton yhdeksi strategiseksi painopistealueeksi lähivuosina.

Istekin ja twodayn yhteistyössä on tavoitteena tarjota yhteisesti markkinoiden paras ja monipuolisin tekninen ratkaisu sekä ylivertainen palvelu erilaisten verkkopalveluiden toteuttamiseen. Yritysten välinen yhteistyö mahdollistaa jatkossa tulevaisuuden informaatiohallinnan haasteiden ratkaisemisen kustannustehokkaasti toistettavan palvelumallin ja yhteisten sovellusratkaisujen avulla.

Luodulta palvelualustalta voidaan tuottaa palveluita mallilla ” tehdään kerran, käytetään useasti”. Nämä palvelut voivat kohdistua tiedonohjauksen suunnitteluun, eAsiointi -ratkaisujen tai asianhallintaratkaisujen käyttöönottoon tai esimerkiksi standardien mukaisiin arkistointiratkaisuihin.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla

POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.

Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää

THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.

Ulkoistettuun asiakas­palveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla

Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.