Kuntatyönantajat digitalisoi jäsenpalvelunsa Power Apps Portals -alustalla
Kuntatyönantajat
Kuntatyönantajat on lanseerannut uuden jäsenilleen suunnatun Linja-verkkopalvelun, joka tukee kuntatyönantajia työ- ja virkaehtosopimusten soveltamisessa sekä työelämän laadun, tuloksellisuuden ja yhteistoiminnan kehittämisessä. Kuntatyönantajien uusi verkkopalvelu tarjoaa kunta-alan työnantajille monipuoliset ominaisuudet mm. tilausten hallintaan, verkostoitumiseen ja työsopimuskirjojen ostamiseen.


Palvelun avulla jäsenet pääsevät hallinnoimaan omia ja edustamansa organisaation tietoja, ilmoittautumaan tilaisuuksiin, liittymään verkostoihin, keskustelemaan verkostoissa ja lukemaan ajankohtaisia tiedotteita. Palvelussa voidaan myös hallinnoida Kuntatyönantaja-lehden tilauksia ja tilata uusia sopimuskirjoja ja muita Kuntatyönantajien julkaisuja verkkokaupan ostoskoritoiminnolla.
Uusi jäsenpalvelu on toteutettu Microsoft Power Platform -tuoteperheeseen kuuluvalla Power Apps Portals -verkkopalvelualustalla. Power Apps Portals -pohjainen Linja-palvelu hyödyntää yhtenäisenä tietokerroksena Common Data Service -tietomalliin pohjautuvaa Dynamics 365 -ratkaisua, joka toimii Kuntatyönantajien työntekijöiden jäsentiedon hallinnan ja asiakaspalvelun sovelluksena. Me toimimme Kuntatyönantajien kumppanina Power Platform ja Dynamics 365 -ratkaisujen toteuttamisessa ja käyttöönotossa.
”Linjan käyttöönotto on tärkeä merkkipaalu kuntatyönantajille tarjottavien palveluiden kehittämisessä ja digitalisoinnissa. twoday ketteränä kumppanina ja Microsoft-pilvi monipuolisena kehitysalustana on mahdollistanut kustannustehokkaan tavan ottaa uusia palveluita nopeasti käyttöön”, kertoo Kuntatyönantajien hallintojohtaja Jussi Pekka Moisio.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

ISS säästää satoja tunteja työaikaa data-alustan ja asiakasraportoinnin modernisoinnilla
Suomen johtava toimitila- ja kiinteistöpalveluiden toimittaja ISS lähti twodayn avulla uudistamaan asiakasraportointiaan. ISS on tanskalainen pörssiyritys, jolla on 320 000 työntekijää ja yli 40 000 asiakasyritystä kolmessakymmenessä eri maassa.

Sujuvampaa ja nopeampaa monikanavaista asiakaspalvelua
Kiertokapula otti käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän, joka on jo lyhentänyt asiakaspalvelun vastausaikoja ja helpottaa asiakaspalvelijoiden työtä.

Tekoäly sujuvoittaa sosiaali- ja terveyspalveluja Päijät-Hämeen hyvinvointialueella
Päijät-Hämeen hyvinvointialue on ottanut merkittävän askeleen ja ottanut tekoälyn käyttöön asiakaspalvelussaan – uusi, laajaa kielimallia hyödyntävä ratkaisu parantaa palveluiden saavutettavuutta ja helpottaa ammattilaisten työkuormaa. Samalla se toimii esimerkkinä siitä, minkälaisia mahdollisuuksia...