Skip to content

Kuntatyönantajat digitalisoi jäsenpalvelunsa Power Apps Portals -alustalla

Kuntatyönantajat

Kuntatyönantajat on lanseerannut uuden jäsenilleen suunnatun Linja-verkkopalvelun, joka tukee kuntatyönantajia työ- ja virkaehtosopimusten soveltamisessa sekä työelämän laadun, tuloksellisuuden ja yhteistoiminnan kehittämisessä. Kuntatyönantajien uusi verkkopalvelu tarjoaa kunta-alan työnantajille monipuoliset ominaisuudet mm. tilausten hallintaan, verkostoitumiseen ja työsopimuskirjojen ostamiseen.

twoday-case-kuntatyonantajat-digitalisoi-jasenpalveluaan-header
twoday

Palvelun avulla jäsenet pääsevät hallinnoimaan omia ja edustamansa organisaation tietoja, ilmoittautumaan tilaisuuksiin, liittymään verkostoihin, keskustelemaan verkostoissa ja lukemaan ajankohtaisia tiedotteita. Palvelussa voidaan myös hallinnoida Kuntatyönantaja-lehden tilauksia ja tilata uusia sopimuskirjoja ja muita Kuntatyönantajien julkaisuja verkkokaupan ostoskoritoiminnolla.

Uusi jäsenpalvelu on toteutettu Microsoft Power Platform -tuoteperheeseen kuuluvalla Power Apps Portals -verkkopalvelualustalla. Power Apps Portals -pohjainen Linja-palvelu hyödyntää yhtenäisenä tietokerroksena Common Data Service -tietomalliin pohjautuvaa Dynamics 365 -ratkaisua, joka toimii Kuntatyönantajien työntekijöiden jäsentiedon hallinnan ja asiakaspalvelun sovelluksena. Me toimimme Kuntatyönantajien kumppanina Power Platform ja Dynamics 365 -ratkaisujen toteuttamisessa ja käyttöönotossa.

kuntatyonantajat_jasenpalvelu

”Linjan käyttöönotto on tärkeä merkkipaalu kuntatyönantajille tarjottavien palveluiden kehittämisessä ja digitalisoinnissa. twoday ketteränä kumppanina ja Microsoft-pilvi monipuolisena kehitysalustana on mahdollistanut kustannustehokkaan tavan ottaa uusia palveluita nopeasti käyttöön”, kertoo Kuntatyönantajien hallintojohtaja Jussi Pekka Moisio.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Patri Säkkinen

petri.sakkinen@twoday.fi
040 8643 065

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla

POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.

Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää

THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.

Ulkoistettuun asiakas­palveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla

Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.