Kuntatyönantajat digitalisoi jäsenpalvelunsa Power Apps Portals -alustalla
Kuntatyönantajat
Kuntatyönantajat on lanseerannut uuden jäsenilleen suunnatun Linja-verkkopalvelun, joka tukee kuntatyönantajia työ- ja virkaehtosopimusten soveltamisessa sekä työelämän laadun, tuloksellisuuden ja yhteistoiminnan kehittämisessä. Kuntatyönantajien uusi verkkopalvelu tarjoaa kunta-alan työnantajille monipuoliset ominaisuudet mm. tilausten hallintaan, verkostoitumiseen ja työsopimuskirjojen ostamiseen.
![twoday-case-kuntatyonantajat-digitalisoi-jasenpalveluaan-header](https://www.twoday.fi/hs-fs/hubfs/FI%20-%20twoday%20Finland/FI%20-%20website/FI%20-%20cases/twoday-case-kuntatyonantajat-digitalisoi-jasenpalveluaan-header.jpg?width=1280&height=1280&name=twoday-case-kuntatyonantajat-digitalisoi-jasenpalveluaan-header.jpg)
![twoday](https://www.twoday.fi/hs-fs/hubfs/twoday/Brand%20Assets/5th-element/polygon/twoday-polygon-dark-orange-static.png?width=800&height=800&name=twoday-polygon-dark-orange-static.png)
Palvelun avulla jäsenet pääsevät hallinnoimaan omia ja edustamansa organisaation tietoja, ilmoittautumaan tilaisuuksiin, liittymään verkostoihin, keskustelemaan verkostoissa ja lukemaan ajankohtaisia tiedotteita. Palvelussa voidaan myös hallinnoida Kuntatyönantaja-lehden tilauksia ja tilata uusia sopimuskirjoja ja muita Kuntatyönantajien julkaisuja verkkokaupan ostoskoritoiminnolla.
Uusi jäsenpalvelu on toteutettu Microsoft Power Platform -tuoteperheeseen kuuluvalla Power Apps Portals -verkkopalvelualustalla. Power Apps Portals -pohjainen Linja-palvelu hyödyntää yhtenäisenä tietokerroksena Common Data Service -tietomalliin pohjautuvaa Dynamics 365 -ratkaisua, joka toimii Kuntatyönantajien työntekijöiden jäsentiedon hallinnan ja asiakaspalvelun sovelluksena. Me toimimme Kuntatyönantajien kumppanina Power Platform ja Dynamics 365 -ratkaisujen toteuttamisessa ja käyttöönotossa.
”Linjan käyttöönotto on tärkeä merkkipaalu kuntatyönantajille tarjottavien palveluiden kehittämisessä ja digitalisoinnissa. twoday ketteränä kumppanina ja Microsoft-pilvi monipuolisena kehitysalustana on mahdollistanut kustannustehokkaan tavan ottaa uusia palveluita nopeasti käyttöön”, kertoo Kuntatyönantajien hallintojohtaja Jussi Pekka Moisio.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
![](https://www.twoday.fi/hs-fs/hubfs/FI%20-%20twoday%20Finland/FI%20-%20website/FI%20-%20cases/twoday-Case-POP-Pankki-hero.jpg?width=2000&height=800&name=twoday-Case-POP-Pankki-hero.jpg)
POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla
POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.
![](https://www.twoday.fi/hs-fs/hubfs/FI%20-%20twoday%20Finland/FI%20-%20website/FI%20-%20cases/twoday-case-autoimme-Terveyden-ja-hyvinvoinnin-laitoksen-uuden-intranetin-toteutuksessa.jpg?width=1920&height=1080&name=twoday-case-autoimme-Terveyden-ja-hyvinvoinnin-laitoksen-uuden-intranetin-toteutuksessa.jpg)
Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää
THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.
![](https://www.twoday.fi/hs-fs/hubfs/Ulkoistettuun-asiakaspalveluun-tehoa-twodayn-tekoalyn-avulla_2_16x9.jpg?width=1920&height=1080&name=Ulkoistettuun-asiakaspalveluun-tehoa-twodayn-tekoalyn-avulla_2_16x9.jpg)
Ulkoistettuun asiakaspalveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla
Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.