Skip to content

Data-analytiikka tehostaa Kamuxin liiketoimintaa

Kamux

twoday kehitti yhdessä Kamuxin kanssa analytiikkaratkaisun käytettyjen autojen arvonmääritykseen. Algoritmi päättelee auton arvon saatavilla olevien ominaisuuksien ja toteutuneiden kauppojen perusteella.

case-asiakastarina-Kamux-otsikkokuva-header
twoday

Käytettyjen autojen kaupassa tärkein päätös on hinnan asettaminen. Laadukas ja nopea hinnoittelu vaikuttaa merkittävästi asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan kannattavuuteen.

"Ratkaisu auttaa ostajia käsittelemään suuria automääriä nopeasti, toimii varmistusmekanismina ja tunnistaa mahdollisia poikkeustilanteita”, kertoo Kamuxin digijohtaja Mikki Inkeroinen.

 

Ratkaisun sisältämä varmuusluokitus varoittaa automerkeistä, joille myyntidataa on suhteellisen vähän. 

"Eniten myydyille automalleille arvonmääritykseen on hyvät perusteet. Hyvin uusien merkkien ja harvinaisuuksien osalta täytyy kuitenkin odottaa että dataa kertyy. Ratkaisun käyttämät mallit on toteutettu Tensorflow:lla, joka on koneoppimiskirjastojen ehdotonta kärkeä”, kertoo twodayn asiakkuuspäällikkö Hans Hartikainen.

 

Kamuxin suunnitelmissa on jatkaa laajentumista, erityisesti Ruotsissa ja Saksassa. Tarkka ymmärrys autojen hintaeroista maiden välillä mahdollistaa myös varastojen suunnittelun kysyntää vastaavaksi.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla

POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.

Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää

THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.

Ulkoistettuun asiakas­palveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla

Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.