Pitkä sopimuskehityskumppanuus Accanto Systemsin kanssa luo arvoa asiakkaille
Accanto Systems
Accanto Systems kehittää ja toimittaa telecom-operaattoreille maailmanlaajuisesti laadun- ja palvelunhallintajärjestelmiä. Yhtiön tuotteet parantavat operaattoreiden asiakaskokemusta ja palvelunhallintaa. Avainsanoja ovat tietoliikenne, protokollat, asiakaskokemus, big data ja palvelunhallinta.

"twoday on osoittanut laaja-alaista teknistä osaamista esimerkiksi IMS/VoIP -tuotekehityksessä, asiakasongelmien ratkaisukyvyssä, mobiilisovellusten kehittämisessä sekä järjestelmätoimitusten hallinnassa Euroopan johtavien teleoperaattorien kehityshankkeissa. Sopimuskumppanina twoday on mukautunut liiketoiminnamme sykleihin erittäin joustavasti."
Jarkko Multanen, Accanto Systemsin perustaja ja toimitusjohtaja
Olemme erittäin ylpeitä Accanto Systemsin luottamuksesta. Pitkä asiakassuhde ja yhä uudet kehitysprojektit kertovat, että tuotamme arvoa heidän toimintaansa. Samalla Accanto Systems edustaa meille hyvin mieluisaa asiakasryhmää: tuotekehitykseen panostava yritys, joka haluaa rakentaa strategisia kumppanuuksia. Jatkuva yhteistyö luo pohjaa panostaa osaamiseen, mutta myös joustaa tarvittaessa kun tiimi kasvaa tai pienenee.
Sopimuskehitys on ydinliiketoimintaamme. Kymmenet asiakkaat luottavat osia tai jopa koko tuotekehityksensä teknisen toteutuksen haltuumme. Olemme tuotekehityksen asiantuntijoita ja alan johtavia yrityksiä Suomessa.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

ISS säästää satoja tunteja työaikaa data-alustan ja asiakasraportoinnin modernisoinnilla
Suomen johtava toimitila- ja kiinteistöpalveluiden toimittaja ISS lähti twodayn avulla uudistamaan asiakasraportointiaan. ISS on tanskalainen pörssiyritys, jolla on 320 000 työntekijää ja yli 40 000 asiakasyritystä kolmessakymmenessä eri maassa.

Sujuvampaa ja nopeampaa monikanavaista asiakaspalvelua
Kiertokapula otti käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän, joka on jo lyhentänyt asiakaspalvelun vastausaikoja ja helpottaa asiakaspalvelijoiden työtä.

Tekoäly sujuvoittaa sosiaali- ja terveyspalveluja Päijät-Hämeen hyvinvointialueella
Päijät-Hämeen hyvinvointialue on ottanut merkittävän askeleen ja ottanut tekoälyn käyttöön asiakaspalvelussaan – uusi, laajaa kielimallia hyödyntävä ratkaisu parantaa palveluiden saavutettavuutta ja helpottaa ammattilaisten työkuormaa. Samalla se toimii esimerkkinä siitä, minkälaisia mahdollisuuksia...