Muutos tarkoittaa luopumista Biit-brändistä sekä Biitin omista erillisistä verkkosivuista, sometileistä ja muista viestintäkanavista. Myös osoite vaihtuu Espoon Keilaniemestä Helsingin keskustan Rautataloon. Oulun-toimisto on jo muuttanut aikaisemmin twodayn tiloihin.
Laskutustiedoissa twoday Biitin nimi näkyy vielä syyskuuhun 2025 saakka.
Jatkossa Biit toimii twodayn Salesforceen keskittyvänä liiketoimintayksikkönä. Uuden yksikön vetäjäksi nousee aiemmin pitkään Biitillä myyntijohtajana ja kaupallisena johtajana toiminut Lauri Kurki, joka on viime vuodet vastannut twodaylla myynnin kehittämisestä.
Asiakassuhteisiin muutokset eivät vaikuta, eli sopimukset ja sopimusehdot pysyvät ennallaan. Jatkossa myös Salesforce-asiakkaat pääsevät hyödyntämään entistä saumattomammin koko twodayn osaamista ja kokemusta sekä datan että tekoälyn hyödyntämisestä, eri toimialoista ja muista teknologioista.
Jatkuvasti uusia osaajia rekrytoiva twoday on tehnyt jo yli 300 tekoälytoteutusta. Data- ja tekoälyosaajia talossa on yli 750.
Jatkossa löydät tiedot tuoreista kuulumisista, uutisista sekä ajankohtaisista sisällöistä twodayn kanavista, joihin löydät linkit alta.
Mikäli haluat saada jatkossakin mielenkiintoisia tuoreita näkemyksiä ja ajatuksia teknologiasta, digitalisaatiosta, datasta ja tekoälystä, nappaa twodayn uutiskirje tilaukseen täältä: twoday.fi/uutiskirje
Meitä voi seurata kaikissa näissä kanavissa:
Nettisivut: twoday.fi
LinkedIn: linkedin.com/company/twoday
Facebook: facebook.com/twodayfinland
Instagram: instagram.com/twodayfinland