PRH uudistaa kanssamme tuotantojärjestelmiään
Patentti- ja rekisterihallitus
Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunnittelun, toteutuksen, testauksen ja sovellustuen sopimuskauden aikana.

Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunnittelun, toteutuksen, testauksen ja sovellustuen sopimuskauden aikana.
”PRH on edelläkävijä palveluiden sähköistämisessä ja modernien teknologioiden hyödyntämisessä tietojärjestelmien kehityksessä. Nyt kilpailutettu kokonaisuus mahdollistaa ketterän ja tehokkaan mallin jatkaa palveluidemme digitalisointia suomalaisen yhteiskunnan käyttöön”, kommentoi tietohallintojohtaja Timo Junnonen Patentti- ja rekisterihallituksesta.
twodaylla on pitkä kokemus ketterästä kehityksestä, devops-toimintatavasta ja suurien tietojärjestelmäkokonaisuuksien hallinnasta.
"Sopimuksen myötä pystymme tarjoamaan osaamisemme laajasti PRH:n käyttöön ja olemaan sitä kautta edistämässä kansallisesti tärkeiden sähköisten palveluiden kehittymistä”, kommentoi twodayn Suomen toimitusjohtaja Petri Lillberg.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
.jpg?width=1920&height=1080&name=twoday-walki-anaplan-reference-case-image%20(1).jpg)
Walkin liiketoiminnan suunnittelu ja ennustaminen kuntoon Anaplanin avulla
Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walkin haasteena oli datan ja suunnittelun pirstaloituneisuus hajalleen eri järjestelmiin. Siksi heidän oli vaikeaa kerätä ja hyödyntää dataa tehokkaasti suunnittelu- ja raportointiprosesseissa. Tätä haastetta lähdimme yhdessä ratkaisemaan liiketoiminnan suunni...

WhatsApp Assistant kohotti asiakastyytyväisyyden huippulukemiin
Asiakaspalvelun parantaminen, työntekijöiden ajankäytön optimointi ja työn suunnittelun helpottaminen olivat tavoitteina, kun ILP-Groupilla lähdettiin ottamaan käyttöön WhatsApp Assistantia. Palvelun myötä prosesseja saatiinkin suoraviivaistettua huomattavasti ja resursseja kohdennettua sinne missä ...

HUS yhtenäisti potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnan Ohjepankin avulla
HUS on Suomen suurin erikoissairaanhoidon toimija. 27 000 huippuammattilaista hoitaa vuosittain lähes 700 000 potilasta. Useiden vaativien sairauksien hoito ja tutkimus on valtakunnallisesti keskitetty HUSiin. Suuri potilasmäärä asettaa vaatimuksia myös potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnalle.