Skip to content

Miten tekoäly mullistaa asiakaspalvelun?

Tule webinaariimme kuulemaan, kuinka tekoäly voi auttaa sinua tehostamaan asiakaspalvelua ja luomaan uskomattomia asiakaskokemuksia. Käymme aihetta läpi käytännönläheisesti asiakastoteutusten sekä järjestelmädemon kautta.

Aika: torstai 25.4. klo 14 - 14.45

Tervetuloa mukaan inspiroivaan webinaariimme, jossa pureudumme tekoälyn mahdollisuuksiin asiakaspalvelun tehostamisessa ja asiakaskokemuksen parantamisessa.

Asiakkaat odottavat tänä päivänä saavansa välittömiä vastauksia ja henkilökohtaista palvelua milloin ja mistä tahansa. Tekoäly voi auttaa organisaatioita tuottamaan palvelua näihin tarpeisiin nopeasti ja laadukkaasti. Mutta miten tekoäly käytännössä muuttaa asiakaspalvelua ja miten se vaikuttaa asiakaskokemukseen sekä asiakaspalvelun toimintaan?

  • Asiakaskokemuksen parantaminen: Organisaatioilla on mahdollisuus tarjota nopeampaa, jatkuvaa ja yhä henkilökohtaisempaa palvelua.
  • Tehokkuuden lisääminen: Tekoäly voi automatisoida rutiinitehtäviä - kuten sähköpostien käsittelyn, chat-keskustelut ja jopa puhelinkeskustelut - ja vapauttaa henkilökunnalta aikaa keskittyä monimutkaisempiin tehtäviin.
  • Kustannussäästöt: Tekoäly voi vähentää manuaalista työtä ja siten säästää kustannuksia.
  • Liiketoimintatavoitteiden tukeminen: Tekoäly analysoi dataa, tunnistaa trendejä ja tarjoaa arvokasta tietoa päätöksenteon tueksi.

Tule kuulemaan, miten voit hyötyä tästä muutoksesta, ja varmista, että pysyt muutoksen mukana.

Miksi kannattaa osallistua?

  • Saat tietoa, kuinka tekoäly tulee mullistamaan asiakaspalveluun.
  • Opit, miten voit hyödyntää tekoälyä omassa liiketoiminnassasi
  • Kuulet mielenkiintoisia case-esimerkkejä tekoälyn käytöstä asiakaspalvelussa

Agenda


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  Johdatus päivän aiheeseen – Jouko Kujala, Sales Director, twoday AI Works


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100 Tekoäly asiakaspalvelussa: Mitä tämä tarkoittaa yrityksille tulevaisuudessa? – Jouko Kujala, Sales Director, twoday AI Works


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  Käytännön esimerkit tekoälyn hyödyntämisestä asiakaspalvelussa – Jouko Kujala, Sales Director, twoday AI Works & Sanna Riihimäki, Design and Experience Manager, twoday AI Works

  • Kuinka asiakkaamme hyödyntävät tekoälyä asiakaspalvelun tehostamiseksi? Caset:
    • Lippupiste
    • Lahti Aqua
    • KSOY
  • Tekoälyllä rikastetun CC Suite -asiakaspalvelujärjestelmän demo

Ilmoittaudu webinaariin