Skip to content

Nopeutta ja tehokkuutta asiakaspalveluun

CC Suite on tekoälyllä rikastettu monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka vie organisaatiosi asiakaspalvelun aivan uudelle tasolle. Se yhdistää eri palvelukanavat (kuten sähköposti, chat, puhelin ja sosiaalinen media) toisiinsa ja ohjaa asiakkaiden yhteydenotot automaattisesti parhaalle vapaalle asiakaspalvelijalle. Tämä helpottaa ja nopeuttaa niin asiakkaan yhteydenottoa kuin asiakaspalvelijankin työtä. 

CC Suite skaalautuu yksinkertaisesta muutaman käyttäjän ympäristöstä suuriin ja monimuotoisiin satojen käyttäjien yhteyskeskuksiin. 

twoday_customer-service_4x3_2

Tekoäly asiakaspalvelijan apuna

CC Suitessa hyödynnetään tekoälyä nopeuttamaan asioiden käsittelyä ja tuomaan laatua asiakaskohtaamisiin monin eri tavoin, mm.: 
  • Tekoälyavustaja: Asiakaspalvelija saa CC Suiteen avukseen chat-muotoisen AI-avustajan, josta asiakaspalvelija löytää helposti sekä nopeasti vastaukset vaikeisiin kysymyksiin. AI-avustaja opetetaan esimerkiksi usein kysytyillä kysymyksillä ja muilla yrityksen tiedoilla, jolloin se osaa hakea juuri oikean vastauksen taustatiedoista.
  • Sähköpostiavustaja: AI luo asiakkailta saapuviin sähköposteihin vastausehdotuksen, jota voi muokata tai lähettää sellaisenaan. Mikäli halutaan, se voi myös itse automaattisesti vastata osaan sähköposteista.
  • Chatbot: Opetettuun dataan pohjautuva chatbot mahdollistaa kuorman poistamisen muista kanavista, jolloin toiminta tehostuu ja nopeutuu. Samalla asiakas saa nopeammin asiansa hoidettua  
  • AI puhekanavassa (tulossa Q2 2024): Tekoäly pystyy ottamaan väsymättä lukemattomia puheluita vuorokauden ympäri vastaan. Toimii kuten elävä asiakaspalvelija.


Miksi CC Suite?

Tehostaa asiakaspalvelun toimintaa

Asiakas saa parempaa palvelua

Räätälöitävissä organisaation tarpeiden mukaan

Nopea käyttöönotto

Haluatko kuulla lisää? Varaa aika esittelyyn.

CC Suite on asiakaspalveluratkaisu, joka yhdistää organisaation kaikki palvelukanavat yhteen näkymään sekä hyödyntää generatiivisen tekoälyn voimaa asiakaskohtaamisten sujuvoittamiseksi.

 

Asiakkaitamme

CC Suitella on Suomessa kymmeniä tyytyväisiä asiakkaita eri toimialoilta. Tässä muutamia esimerkkejä:

Elenia-logo-vaaka
POP-Pankki-logo_vih_RGB
Eezy logo
Tamro logo
Tikkurila logo
Paulig logo
Heka logo
SVEA logo
YTK logo
lippu.fi logo
JHL logo
Callwaves logo

CC Suite tehostaa monikanavaista asiakaspalvelua

CC Suiten avulla asiakaspalvelijat voivat vastata chat- ja pikaviestipalveluiden kautta tuleviin viesteihin, kirjoittaa sähköposteja ja hoitaa puhelut yhdessä ja samassa paikassa.

CC Suiten ansiosta asiakaspalvelijan työ on suoraviivaista oman työtilan hallintaa, eikä asiakaspalvelija joudu käyttämään aikaa töiden poimimiseen. Sen sijaan CC Suite tuo asiakaspalvelijalle automaattisesti työn, jonka hoitamiseen hänellä on parhaat edellytykset ja jonka hoitaminen on juuri sillä hetkellä tärkeintä. Sovellukset ohjaavat tekemistä ja tuovat oikeat työnäkymät näkyviin esitiedoilla täytettynä oikealla hetkellä.

Yhdistää yrityksen kaikki palvelukanavat sekä taustajärjestelmät


CC Suite yhdistää yrityksen eri asiakaspalvelukanavat ja asiakkaan aiemmat yhteydenotot eri kanavissa.

Lisäksi järjestelmä on helppo integroida mihin tahansa yrityksesi liiketoimintaprosessiin ja taustajärjestelmiin, kuten CRM-, ERP ja kanta-asiakasjärjestelmiin.

Auttaa tarjoamaan parasta mahdollista palvelua


CC Suite ohjaa asiakaspalvelijoiden työskentelyä ja jakaa tehtäviä tasaisesti koko tiimille. Lisäksi se hallitsee yksittäisen asiakaspalvelijan työkuormaa ja priorisoi tehtäviä automaattisesti auttaen keskittymään kulloinkin tärkeimpään tehtävään.

Asiakaspalvelija voi keskittyä olennaiseen eli tarjoamaan parasta mahdollista palvelua asiakkaalle

Kokonaisvaltainen 360 asteen näkymä asiakkaaseen


CC Suite yhdistää asiakkaiden viestit eri kanavista sekä asiakastiedot taustajärjestelmistä (CRM, ERP) tuoden ne yhteen selkeään näkymään.

Näin asiakaspalvelijoilla on kaikki olennainen tieto asiakkaasta ja siitä, mitä asiakkaan kanssa on aiemmin keskusteltu eri kanavissa. Tämän ansiosta asiakkaat saavat aivan uudenlaista henkilökohtaista palvelua nopeammin.

CC Suite kokoaa kaikki asiakaspalvelukanavat yhteen

CC-suite-infographic@2x

Miksi CC Suite?

Vähintään 20% lisää tehokkuutta

CC Suite tehostaa asiakaspalvelun toimintaa vähintään 20% ensimmäisestä päivästä alkaen ohjaamalla oikeat työt oikeille henkilöille oikeaan aikaan ja oikeiden taustatietojen kanssa.

Kaikenlaiset ylimääräiset poiminnat, siirtelyt, merkkaamiset jne. jäävät pois 

Reaaliaikainen seuranta ja raportointi

Saatavilla niin historiaraportti kuin reaaliaikainenkin näkymä tehtävien tilanteeseen ja etenemiseen sekä työntekijän että esihenkilön näkökulmasta.

CC Suitessa on kymmeniä valmiita raporttipohjia ja mahdollisuus myös räätälöityihin raportteihin. Data voidaan rajapintojen kautta ohjata helposti myös muihin järjestelmiin käsiteltäväksi.

Tekoäly nopeuttaa ja tuo laatua kohtaamisiin

Tekoälyavustajat eri kohtaamispisteissä (chat, sähköposti, puhelut) nopeuttavat asioiden käsittelyä ja tuovat laatua asiakaskohtaamisiin.

Tuki ja kehitys Suomessa

CC Suiten tuki toimii Suomessa suomen ja englannin kielellä. Mahdolliset tarvittavat räätälöinnit myös onnistuvat mutkattomasti tämän ansiosta.

Räätälöitävissä asiakaskohtaisesti

Palvelu voidaan räätälöidä yrityksen prosessien mukaisesti eikä yrityksen prosessien tarvitse sopeutua järjestelmän mukaan.

Automaatio priorisoi ruuhkatilanteissa

Automaatio hoitaa esimerkiksi puhelupiikkien ohjaamisen muiden kanavien käsittelyn edelle ruuhkatilanteissa

Nopea käyttöönotto

Standardoitujen ominaisuuksien ansiosta käyttöönotto on erittäin nopeaa, ja järjestelmä saadaan toimintakuntoon jopa muutamassa päivässä.

Skaalautuu monenlaisiin tarpeisiin

CC Suite soveltuu sekä pienille, muutaman käyttäjän ympäristöille että suurille, monimuotoisille satojen käyttäjien yhteyskeskuksille.

twoday

Haluatko kuulla lisää CC Suitesta?

Kysy lisää tai varaa esittely