Skip to content

PRH uudistaa kanssamme tuotanto­järjestelmiään

Patentti- ja rekisterihallitus 

Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunnittelun, toteutuksen, testauksen ja sovellustuen sopimuskauden aikana.

Case asiakastarina patentti- ja rekisterihallitus

Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunnittelun, toteutuksen, testauksen ja sovellustuen sopimuskauden aikana.

”PRH on edelläkävijä palveluiden sähköistämisessä ja modernien teknologioiden hyödyntämisessä tietojärjestelmien kehityksessä. Nyt kilpailutettu kokonaisuus mahdollistaa ketterän ja tehokkaan mallin jatkaa palveluidemme digitalisointia suomalaisen yhteiskunnan käyttöön”, kommentoi tietohallintojohtaja Timo Junnonen Patentti- ja rekisterihallituksesta.

 

twodaylla on pitkä kokemus ketterästä kehityksestä, devops-toimintatavasta ja suurien tietojärjestelmäkokonaisuuksien hallinnasta.

"Sopimuksen myötä pystymme tarjoamaan osaamisemme laajasti PRH:n käyttöön ja olemaan sitä kautta edistämässä kansallisesti tärkeiden sähköisten palveluiden kehittymistä”, kommentoi twodayn Suomen toimitusjohtaja Petri Lillberg.

 

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Aito kumppanuus takaa asiakasprojektin onnistumisen

Viemme läpi suuren määrän asiakasprojekteja vuodessa, ja valtaosan näistä hoidamme yli 400 oman ammattilaisemme voimin. Osassa projekteja hyödynnämme kuitenkin laajaa kumppaniverkostoamme, jolloin kriittisiksi tekijöiksi nousevat oikeiden kumppanien löytäminen, sekä kaikille osapuolille tuloksellise...

Parempaa sidosryhmäviestintää ja asiakashallintaa Fingridille

Fingrid käynnisti vuoden 2014 alussa organisaation sisäisen muutosohjelman, jonka tavoitteena oli kehittää Fingridin organisaatiokulttuuria ja toimintatapoja asiakasohjautuvaan suuntaan. Muutos edellytti merkittäviä toimintatapamuutoksia kohdistuen sidosryhmäviestintään ja asiakastiedon hallintaan.

Retta uudisti isännöinnin toiminnanohjauksen Microsoft-pilven avulla

Retta (aiemmin Realia) kehitti yhteistyössä kansamme kattavasti Microsoft-pilveä hyödyntävän toiminnanohjauksen järjestelmän, joka toimii Rettan strategisen muutosohjelman yhtenä keskeisenä mahdollistajana. Alkuvaiheen laaja tuotannollinen käyttöönotto tapahtui vain noin puoli vuotta yhteistyön alka...